Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Evropi, sa više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu. Svoje prve prodavnice u Bosni i Hercegovini zvanično će otvoriti 14. septembra.
Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.
“Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli cijele porodice te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni – poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu”, izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.
Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvjezde kvalitete usluge.
“Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca”, rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.
Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije sa prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali također i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, sa pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i sa pristupom sa glavnih puteva.
Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Evrope i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta – čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.
Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju sa vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.
O Pepcu
Nakon 20 godina neprekidnog rasta, Pepco sada služi milionima kupaca koji obavljaju preko 28 miliona transakcija mjesečno. Prodavnice nude odjeću za cijelu porodicu, kućne potrepštine, sezonske proizvode i igračke po najnižim cijenama. Kompanija zapošljava oko 29.000 radnika u 19 zemalja širom Evrope, uključujući Bosnu i Hercegovinu.
Pepco Grupa
Pepco je dio Pepco Grupe koja je osnovana 2015. godine i obuhvata snažne nezavisne maloprodajne lance – Pepco, Poundland i Dealz. Pepco Grupa sada ima oko 4.100 prodavnica u više od 20 zemalja i zapošljava oko 43.000 ljudi, piše Biznis.ba.
(Haber.ba)