Vijesti

Potrošači se sa onlajn kupovina vraćaju u prodavnice

BERLIN – Onlajn kupovina je tokom pandemije u Njemačkoj procvjetala. Sa smirivanjem zaraze potrošači su se sve više vraćali u “prave” prodavnice.

FOTO: Pixabay

Udio ljudi koji najmanje polovinu stvari kupuju preko interneta pao je sa oko trećine prošle godine na sadašnjih 26 odsto, saopštila je Post banka, članica grupe Dojčebank.

U istraživanju banke u avgustu učestvovalo je 3.038 osoba.

Međutim, to je i dalje više nego 2019, posljednje godine pre pandemije, kada je taj udio bio 24 odsto.

Kupovine onlajn su u prosjeku opale drugi put zaredom: sa visokih 38 odsto u 2021. na 35 odsto u prošloj i 30 odsto u ovoj godini.

Način kupovine se vraća u normalu nakon ukidanja ograničenja zbog koronavirusa, a efekat oporavka ide na ruku prodavcima. Međutim, posebno za mlađe ljude, onlajn kupovina je neizostavna“, rekao je Tomas Broš šef digitalne prodaje u Post banci.

Prema anketi, udio ljudi u grupi od 18 do 39 godina koji bar dio svoje kupovine obavljaju onlajn je znatno veći (37 odsto) nego među starijima od 40 godina (26 odsto).

Dpa

Objava Potrošači se sa onlajn kupovina vraćaju u prodavnice prenijeta sa portala Capital.ba – Informacija je capital.