VijestiPozitivne priče

Unikatni modeli modnog branda Stylinger sve traženiji i van granica BiH

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -

Iako je vrijeme pandemije generalno bilo loše za pokretanje novih biznisa, sestre, a ujedno i mlade poduzetnice Aida Terzić i Maida Jašarević, odlučile su upravo u tom periodu pokrenuti vlastiti modni brand, koji je po svojim ukinatnim modelima već postao dobro poznat na domaćem i regionalnom tržištu.

-Modni brand Stylinger smo pokrenule u želji da poslovnim ženama ponudimo kvalitete i unikatne komade odjeće od vrhunskih materijala kao što su kašmir, vuna i pamuk, ali po pristupačnim cijenama. Budući da smo obje jako preokupirane svojim trenutnim poslovima i obavezama jasno je da cilj pokretanja novog brenda nije samo profit nego želja da ujedno uposlimo domaću proizvodnju dok naše dame uživaju u gotovo pa unikatnim proizvodima u veoma limitiranim količinama. Za samo par mjeseci i same smo se iznenadile ogromnom potražnjom na tržištu, te smo zaprimile smo veliku količinu narudžbi iz cijele regije, a najviše iz Beograda, Sarajeva, Splita, Mostara, Travnika, Novog Sada, Banja Luke, kaže Aida Terzić.

Maida i ona ističu da se u njihovom show room-u u Sarajevu i online ponudi mogu pronaći kašmir kaputi i vuneni kaputi neobičnog kroja, zatim sakoi za poslovne dame, razne vrste ponča, kabanice, te veoma zanimljive mini i midi suknje koje imaju imitaciju svezanih rukava košulje oko struka.

-Naši best selleri mont kaputi i jakne su se toliko počeli naručivati da ih u jednom momentu naša proizvodnja nije mogla osvojiti. Posljednje 3u1 mont jakne su nešto najpraktičnije što smo do sada proizveli, budući da u jednoj jakni imate nekoliko kombinacija, nosite je kao ruksak, možete joj skinuti kapuljaču, kao i rukave te imati mont prsluk, kaže Aida.

Navode da skoro niti jedan njihov proizvod nije isti i bez obzira koliko se neki određeni proizvod traži ne idu u masovnu proizvodnju nego „smišljaju“ nove modele, kako bi ispunile obećanje dato na početku, a to je da će imati limitirane količine jednog proizvoda. Materijali koje biraju su talijanski, veoma visoke kvalitete, dok je proizvodnja isključivo bosanskohercegovačka.

Po riječima ovih mladih uspješnih žena, u svakom segmentu i u svakoj privrednoj grani ima vrhunske stručnjake pa tako i na modnoj sceni koji predano i veoma kvalitetno rade svoj posao.

-Maida i ja nismo kreatorke niti dizajnerice, mi smo jednostavno u nedostatku pojedinih odijevnih predmeta na našem tržištu poželjele da iste napravimo a ujedno i da podstičemo domaću proizvodnju. Zbog prirode svog posla u turizmu, imala sam hvala Bogu priliku proputovati gotovo cijeli svijet i s pravom smatram da su naši građani lijepo modno osviješteni, uredni i dotjerani. Nije nužno imati najskuplje „krpice“kako biste izgledali dotjerano, dovoljno je imati npr jedan dobar kvalitetan komad odjeće kao što je kaput, cipele ili torba kako bi kompletna odjevna kombinacija izgledala lijepo, ističe Aida Terzić.

Kao i mnogi drugi, i Aida i Maida su se na početku razvoja branda i pokretanja ovog biznisa susretale s određenim poteškoćama, ali su ih prevladale.

-Svaki posao u početku ima određene prepreke i poteškoće a posebno što moda nije naš osnovni poziv i zanimanje međutim ali kada si u odgoju radohololik, svaki novi projekat ili poslovni posujvat shvatamo kao novi izazov. Svaki početak je najteži ali s obzirom na ljubav i podršku koju primamo svakodnevno od naših klijentica daju nam elan za dalji rad, kaže Maida Jašarević.

(FENA)

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -